→→╛♂▓░╕╕♪♪▲▼◊♀■∟‰Ωℓ€╓∫≠ Bunun Gibi Şekiller yapmak istermisiniz Programsız



evet arkadaşlar yine size internetten topladığım bilgileri aktarmaya devam ediyorum bu günkü konumuz başlıktan da anlaşılacağı gibi farklı şekiller yapma


öncelikle bu fikir nerden geldi aklıma o nu açıklayayım bir gün facebook da dolanıyordum arkadaşımın biri ters soru işareti yapmış ¿ bunu nasıl yapılacağını sordum oda Alt Tuşuna bas 168 yaz dedi bende yaptım oldu sonra Alt tuşuna basarak değişik sayılar yaptım her biride farklı şekiller ortaya çıktı birazda netten araştırdım   

BAşlat →  Çalıştır  → charmap

yazınca bu karakterlerin geldiğini öğrendim

Resimdeki gibi




burda bir sürü karakter var istediğinizi istediğiniz yerde kullana bilirsiniz. Karakterleri kullanmak için üstüne tıklayıp alttaki şeç seçeneğine tıklamanız yeterlidir ne kadar istiyorsanız şeç Tuşuna o kadar Basmanız gerekmektedir. Daha sonra bunları kullanmak için şeç tuşunun yanındaki kopyala tuşuna basarak kopyalaya bilir  ctrl v tuşu ile istediğiniz yere yapıştıra bilirsiniz

0 yorum:

Yorum Gönder